skip to Main Content

Klantcontact onderhouden tijdens corona

Hoe onderhoud je goed klantcontact in coronatijd? Wolters Kluwer vroeg het zich af en sprak enkele accountants over hun aanpak. Een van hen was onze collega Ferry Zuiderwijk. In een leuk artikel vragen ze hoe Westland Accountancy hier mee omgaat.

Met gespecialiseerde bedrijfscoaches helpt Westland Accountancy ondernemers om, ook in deze moeilijke tijd, het beste uit hun bedrijf te halen. Ferry: ‘Er werken verschillende bedrijfscoaches op ons kantoor die elk hun eigen specialisatie hebben. Zo kunnen we onze relaties doelgericht helpen om de prestaties van hun onderneming te verbeteren. Wij leveren dus geen passief advies, maar staan actief langs de lijn en coachen onze relaties zo naar optimale prestaties.’ Ferry is ervan overtuigd dat deze actieve dienstverlening van Westland Accountancy juist in deze tijd voorziet in een behoefte.

Benieuwd naar het hele artikel? Hier leest u uitgebreid hoe Westland Accountancy het klantcontact tijdens corona onderhoudt.

Back To Top