Bij Westland Accountancy speelt de kwaliteit van onze dienstverlening een centrale positie. Deze kwaliteit is verweven in de dagelijkse werkzaamheden van ons hele team – met als doel om ondernemers te laten scoren. Dat de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants onze focus op kwaliteit na een toetsing wederom bevestigt, maakt ons enorm trots!
Als accountantskantoor zijn onze kwaliteitsrichtlijnen de basis om goed werk te leveren voor onze klanten. Niet voor niets wordt hierop uitgebreid getoetst door de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA). Martijn van der Zanden (directielid, accountant en relatiebeheerder bij Westland Accountancy) licht toe wat de toetsing inhoudt.
“De NBA heeft ons kwaliteitssysteem onder de loep genomen, waarbij ze specifiek hebben gekeken naar verschillende aspecten zoals het vier-ogenprincipe, de correcte opstelling van jaarrekeningen en nog veel meer. Dit is niet alleen een erkenning van ons harde werk, maar ook een geruststelling voor onze klanten: zij kunnen blijven rekenen op hoogwaardige jaarrekeningen en rapportages.
Sinds de laatste toetsing hebben we binnen onze organisatie diverse veranderingen doorgevoerd, die de kwaliteit van onze dienstverlening waarborgen en zelfs verbeteren. Zo is ons kwaliteitssysteem helemaal up-to-date en zijn alle teamleden op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving. Kortom; de processen zijn zo efficiënt mogelijk ingericht en bevorderen de samenwerking tussen onze teamleden om optimale waarde te leveren voor onze cliënten.”